27 oktober 2007

(Sam)sas inte med de andra

Nu tyckte jag det kunde räcka för Sams del i Idol 2007. Enligt mig har han gjort ett (1) hyfsat framträdande, och det var den enda gången han verkade ha dragit ut den där vårtbeklädda paddan som i övrigt verkar ha funnit en permanent bostad i halsen på honom. Då sjöng han. Dessutom hade han lagt det där komplett onödiga ansiktsskaket på hyllan.

Men det var ett bra tag sedan. Igår var han riktigt dålig. Är det någon som vet vad han gjorde på scenen? För sjöng gjorde han inte.

Vem sjutton lyfte luren för hans räkning!?

Min favorit igår? Marie såklart. Strålande, och äntligen både outfit och låt som passade hennes person.


Andra bloggar om: , , ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det verkar bara vara jag och min man som tyckte Sam var kanon i fredags :)

Anna sa...

Jahaaa, det var NI som ringde! ;o)