9 maj 2008

Lockelser

Sällan blir jag spritsugen numera, förutom när tidningen Liquid Inspiration dimper ner i brevlådan. Då blir behovet, som ni kanske förstår, i princip akut. Det borde vara skottpengar på tidningens originalare. Alternativt på mig, som dricker sprit så förtvivlat sällan.


Omslag till vår/sommarnumret

Det är passande för er att nu ställa frågan varför jag med mitt ringa intag prenumererar på en sådan tidning. Och det är då jag replikerar att fasaden måste upprätthållas och att tidskriften är gratis.

Andra bloggar om: , , ,

4 kommentarer:

Anna sa...

Gratis är ofta gott! :)

Var finner man deras hemsida då måntro? Tidningen kanske kan bjuda på lite inspiration?! :)

Anonym sa...

Till och med jag som nykterist tycker att det ser riktigt läskande ut.

Kram
Zäta

Anna sa...

Haha.. jag tror att jag läste med mina blinda ögon förra gången. För nu ser jag ju att du faktiskt har länkat till sidan. :)

RANA sa...

Den måste upprätthållas, absolut (ofrivillig vits)!

Aaa, och hur god såg inte den där sommardrinken ut då?

tycker även
Rana