29 maj 2008

Mot klockan, med dålig stretching

Uppenbarligen utövar vi någon form av femkamp här hemma, med grenar som 400 m tvättberg, lego på långdistans, trötthetsmaraton, strykbrädsstafett och kval till EM-finalen i Dammråtta.

Dessvärre sker samtliga grenar inomhus, men tävlingsledningen har förhoppningen att till helgen kunna flytta ut arrangemanget i trädgården för att kunna ge vissa grenar mer säsongsbetonade inslag.

Här delas medaljerna emellertid ut godtyckligt och på eget initiativ, och tävlingen kommer att fortgå inom all överskådlig framtid.


Andra bloggar om: ,

4 kommentarer:

Anonym sa...

Aha, det är så man ska tänka!
Jag har just erkänt att jag är en tävlingsmänniska, så jag är med på idén. Jag borde kunna vinna tvätthögetävlingen. I alla fall om det gäller att ha störst tvätthög.

Var dags glimtarn sa...

Ha ha, morgonens första skratt. Du har rätt, ongoing event :D

Vi kör mest plock stafett hos oss. Trädgårdstävlingen, där blev vi diskade.....

RANA sa...

Låt mig gissa. Frontmannen är dopad och domaren mutad?

Anna sa...

Rana:
:oD
Typ så.